دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی حسینی فر

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: در حال حاضر ۴۵ نخبه طلبه برادر و خواهر در سطح استان کردستان داریم.

حجت الاسلام علی حسینی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: یکی از برنامه های منظم و سالیانه مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان سرکشی و دیدار با نخبگان حوزوی استان است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در همین راستا در طول سال به صورت منظم با یکایک نخبگان نشست هایی برگزار می کنیم که هدف اصلی این نشست ها و دیدارها، هدفمند کردن خدمات ارائه شده به نخبگان و شنیدن دغدغه‌های آنان است.

حجت الاسلام حسینی فر اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵ نخبه طلبه برادر و خواهر در سطح استان کردستان داریم که طبق برنامه ریزی های انجام شده با یکایک این افراد دیدار خواهد شد و پیشنهادات، نظرات، انتقادات و دغدغه ها و... آنان استماع می شود و مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: امسال با توجه به وضعیت کرونایی جامعه و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی با ۸ نفر از نخبگان حوزوی کردستان دیدارهای صورت گرفته و امیدواریم که با عادی شدن وضعیت، این دیدارها بیشتر انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha