یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاونین تهذیب حوزه اردبیل و گیلان

حوزه/ حجت الاسلام داود محسنی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و روایی در مدارس علمیه استان گیلان یکی از اولویت‌های برنامه های تهذیبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجج اسلام علی‌اصغر کاظمی و داود محسنی، معاونان تهذیب حوزه های علمیه اردبیل و گیلان، امروز در مدیریت حوزه علمیه گیلان با یکدیگر دیدار و درباره مسائل تهذیبی طلاب گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام محسنی در این دیدار به مهم‌ترین برنامه‌های تهذیبی استان گیلان پرداخت و اظهار کرد: پایش قرآنی طلاب یکی از برنامه‌هایی است که در استان پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم معرفت و بصیرت قرآنی طلاب را در سطح بالاتری افزایش دهیم.

وی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و روایی در مدارس علمیه استان گیلان یکی از اولویت‌های برنامه های تهذیب است.

معاون تهذیب حوزه علمیه گیلان ادامه داد: در راستای ارتقای کیفی برنامه‌های تهذیبی آمادگی داریم که با استان اردبیل تعامل داشته باشیم.

حجت الاسلام کاظمی، معاون تهذیب حوزه علمیه اردبیل هم گفت: یکی از برنامه‌های تهذیب حوزه استان، آموزش مهارت مشاوره به طلاب و روحانیون است، زیرا در آیات و روایات اسلامی به امر مشاوره تاکید شده است.

وی افزود: در تلاشیم تا با تربیت مشاوران، مرکز مشاوره حوزه استان اردبیل را اراه اندازی نماییم و ایآماده ایم تا در زمینه‌های مختلف با حوزه گیلان همکاری‌داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha