دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

حوزه/ حجت الاسلام حسینی خواه گفت: تاکنون ۳۵۰ عنوان کتاب از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسینی خواه معاون علمی و پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام، در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر این مرکز که با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد هفته پژوهش را فرصتی برای ارائه گزارش مجموعه های علمی دانست و گفت: بر اساس ظرفیت هایی که در مرکز فقهی ائمه اطهار وجود داشت ۷ بخش پژوهشی همچون انتشارات ایجاد شد.

وی افزود: مرکز فقهی ائمه اطهار ع دارای ۷ گروه علمی پژوهشی در تخصص های مختلف است.

حجت الاسلام حسینی خواه خاطرنشان کرد: در دوره فقه پزشکی طلاب فاضلی که سابقه ۷ ساله حضور در کرسی های درس خارج را دارند مشغول به تحقیق و پژوهش هستند.

وی مبانی استفتائات قضایی آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از دستاوردهای پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: دوفصلنامه فقه سیاست یکی از دو نشریه تخصصی این مرکز می باشد که در آینده نزدیک به چاپ خواهد رسید.

معاون علمی و پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام تصریح کرد: برگزاری ۷۵ نشست علمی و ۹ کرسی علمی ترویجی در سال گذشته از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار ع یکی دیگر از دستاوردهای این مرکز بوده است.

وی با اشاره به کتب تألیف شده از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار ع افزود: تاکنون ۳۵۰ عنوان کتاب از سوی این مرکز فقهی به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام حسینی خواه بیان داشت: تاکنون ۱۴ درسنامه در مرکز فقهی ائمه اطهار ع تدوین شده و به چاپ رسیده است.

وی گفت: نگارش ۳۵۰ مقاله همایشی از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام یکی دیگر از دستاوردهای علمی آن می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha