دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام پناهی آزاد

حوزه/ حجت الاسلام پناهی آزاد با اشاره به تدوین نظام نامه موضوعات پژوهشی افزود: تدوین کتاب درسی و تربیت استاد معارفی که دو مأموریت اصلی دانشگاه معارف اسلامی می باشد از برنامه هایی می باشد که در این نظام نامه محوریت یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن پناهی آزاد معاون پژوهش دانشگاه معارف اسلامی در مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش که در سالن همایش های امام رضا (ع) در این دانشگاه برگزار شد، گفت: فرآیند تولید کتاب های درسی قبلاً به این گونه بود که آثار واصله از اساتید سراسر کشور پس از به تأیید رسیدن مسئولین مربوطه به انتشار می رسیدند.

وی افزود: در طول دو سال گذشته کمیسیونی تخصصی جهت تدوین کتاب های درسی معارف اسلامی ذیل معاونت آموزش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تشکیل شده است تا این کتب را به رشته تحریر درآورد.

حجت الاسلام پناهی آزاد خاطرنشان کرد: مأموریت اصلی دانشگاه معارف اسلامی در زمینه پژوهش حمایت از آثار تولیدی اساتید این دانشگاه است.

وی اساتید دانشگاه را سرداران خط مقدم جنگ فکری دانست و گفت: ایده های مختلفی در گروه های پژوهشی و معارفی مطرح می شود که نیازمند حمایت علمی و معنوی شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.

معاون پژوهش دانشگاه معارف اسلامی، تصریح کرد: کسانی که به تولید کتاب های معارفی می پردازند اساتیدی هستند که چندین سال با دانشجویان کارشناسی مواجهه داشته و مسائل مورد نظر آنان را به طور کامل می دانند.

وی با اشاره به تدوین نظام نامه موضوعات پژوهشی افزود: تدوین کتاب درسی و تربیت استاد معارفی که دو مأموریت اصلی دانشگاه معارف اسلامی می باشد از برنامه هایی می باشد که در این نظام نامه محوریت یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha