شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امیدواریم با همکاری و پیگیری‌های لازم تا یکسال آینده تغییر و تحولات در محلات و شهرک های حاشیه ای شهر سقز ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، شامگاه چهارشنبه در جلسه جمع‌بندی سفر به سقز، حل مشکلات تازه‌آباد و بهارستان این شهرستان را نیازمند پیگیری، تلاش و کار عملی دانست و اظهار داشت: مشکلی برای انجام کارهای فرهنگی در نواحی منفصل شهری این شهرستان نداریم.

وی با بیان اینکه احداث مجتمع فرهنگی هنری در تازه‌آباد نیازمند زمین و اعتبارات است، گفت: بنیاد علوی اقدامات خوبی در شهرستان سروآباد انجام داده که می‌توان از این ظرفیت در راستای انجام پروژه‌های مختلف در نواحی منفصل شهریاین شهرستان نیز استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: می‌توان از ظرفیت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد برکت و بنیاد علوی در راستای احداث مجتمع فرهنگی و سالن ورزشی در این نواحی منفصل شهری استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان شهری برای رفع مشکلات این نواحی منفصل شهری طرح و ایده ارائه بدهند، تصریح کرد: ما نیز مصوبات این سفر را برای اجرا پیگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و پیگیری‌های لازم تا یکسال آینده تغییر و تحولات در محلات و شهرک های حاشیه ای شهر سقز ایجاد کنیم.

براساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد که با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای شهر سقز مجتمع فرهنگی در تازه‌آباد این شهرستان احداث شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha