شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

حوزه/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سفرهای استانی گفت: میز خدمت و دیدار با جانبازان و خانواده‌های شهدا یکی از برنامه های اصلی سفرهای استانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه غبارروبی از قبور مطهر شهدای مدافع حرم در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک‌روزه خود به قم اظهار داشت: یکی از برنامه های ما شنیدن سخنان افراد تحت پوشش این بنیاد است و در این سفر قصد داریم، پای درد و دل جانبازان و خانواده شهدا بنشینیم از همین رو میز خدمت تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: معاونان بنیاد شهید نیز در این دیدار مردمی حضور خواهند داشت تا از نزدیک در جریان امور عزیزان جانباز و خانواده‌های آن‌ها قرار بگیرند و علاوه بر این بنده نیز در این جلسه نیز گزارشی از بنیاد جانبازان به این عزیزان داده می‌شود.

قاضی زاده هاشمی، تصریح کرد: پیگیری مسائل اداری مربوط به ایثارگران است که در قالب تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شکل می‌گیرد که مسائل عمرانی و فرهنگی مربوط به ایثارگران پیگیری می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: علاوه بر این جلسه‌ای نیز با بزرگان هر استان برگزار می‌شود تا از توصیه‌های ایشان نیز بهره‌مند شویم.

وی بیان داشت: در خصوص بودجه ۱۴۰۱ نیز فعلاً از سوی دولت به مجلس ارائه‌شده است و در آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha