پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام فلاحتی امام جمعه رشت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان، ارتباط با منبع وحیانی را درمان کننده بیماری های روحی دانست و بر ضرورت توجه به اشتغال معلولان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیرکل و معاونان بهزیستی استان گیلان به مناسبت هفته بهزیستی، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها اظهار کرد: کار و خدمت برای نیازمندان نه تنها در اسلام بلکه در تمام ادیان سفارش بسیار شده است.

وی به روایتی از امام صادق علیه السلام اشاره کرد و افزود: کسی که قدمی برای یاری دیگران بردارد، مجاهد و رزمنده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نگهداری جسمی و برطرف کردن معضل شبهه‌های اعتقادی در خانواده معلولان از وظایف متولیان این عرصه است، تصریح کرد: از حیث روحی و روانی باید برخی مسائل معنوی جامعه معلولان برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به اهمیت پاسخ به شبهات در تعالیم اسلام اشاره کرد و گفت: می‌طلبد در رساندن پیام دین، شیوه‌های جدید اتخاذ شود.

وی با اشاره به نامگذاری “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” توسط رهبر معظم انقلاب در سال جاری، بیان کرد: در برنامه ریزی‌ها و اجرای امور باید عدالت مد نظر متولیان باشد، زیرا این موضوع در خدمات رسانی و توجه به گروه‌های هدف اثرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، ادعیه و ارتباط با منبع وحیانی را دارویی موثر به لحاظ روحی و روانی ذکر کرد و یادآور شد: نشاط در جامعه هدف معلولان حرف نخست را می زند.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی معلولان مد نظر متولیان مربوطه باشد، اظهار کرد: بهزیستی باید با تمام دستگاه‌ها ارتباط داشته باشد، زیرا جامعه هدف این سازمان با دستگاه های مختلف در ارتباط هستند.

امام جمعه رشت، حراست از جسم و روح جامعه هدف را از وظایف بهزیستی عنوان کرد و افزود: تلاش کنید آلام روحی خانواده معلولان تسکین یابد، البته این امر نیازمند تلاش گسترده فرهنگی است.

ارتباط با منبع وحیانی درمان کننده بیماری های روح است

ارتباط با منبع وحیانی درمان کننده بیماری های روح است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha