پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همان طور که بارها تاکید کرده‌ام بنده بنای دخالت در عزل و نصب‌ها را نداشته و ندارم، اما در مقام مشورت مطالبی را مطرح خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان همدان، با اشاره به جلسات کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اظهار داشت: از آنجایی که بسیاری از مشکلات در عرصه آموزش و پروش در این کمیته مطرح می‌شود، بنابراین با مسائل و مشکلاتی که معلمان و فرهنگیان نسبت به آن دغدغه دارند آشنا هستم.

وی با تاکید بر اینکه از روز اول حضور در همدان، آموزش و پرورش از مهم‌ترین دغدغه‌های بنده بوده است، گفت: علت تاسیس مرکز تربیت کودک و نوجوان نیز به دلیل ضعف عملکرد ساختارهای تربیتی بوده است.

امام جمعه همدان افزود: اگر آموزش و پرورش، مهدهای کودک، بهزیستی و کانون پرورش فکری به درستی به وظایف خود عمل می‌کردند، امروز نیازی به مرکز تربیت کودک نداشتیم و لذا این مرکز به جهت کمک در محتوا و آموزش فعالان حوزه کودک وارد میدان شد، اما متاسفانه فضای کرونا مانع از تحقق تمام اهداف آن شد.

وی با تاکید بر اینکه مدیرکل آموزش و پرورش، باید دغدغه دانش آموزان را داشته باشد، عنوان کرد: همان طور که بارها تاکید کرده‌ام بنده بنای دخالت در عزل و نصب‌ها را نداشته و ندارم، اما در مقام مشورت مطالبی را مطرح خواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه مسئولیت انتخاب مدیران با مسئولان است و دخالتی در این عرصه نخواهم کرد و پایبند به این اصل می‌باشم، اظهار داشت: امیدواریم مدیری انقلابی، با برنامه و نگاه تربیتی انتخاب شود که به درستی آموزش و پرورش و جایگاه معلم را بداند و بشناسد و زمینه ساز ارتقا سطح کیفی و کمی این مجموعه شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم وزیر آموزش و پرورش نسبت به اجرای درست سند تحول بنیادین اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه این انتظار از دولت وجود دارد تا در عزل و نصب‌ها تسریع داشته باشد، مطرح کرد: اگر بنای تغییر و یا ابقا مدیری در پستی وجود دارد، لازم است تا هر چه سریعتر وضعیت آنها مشخص شود.

وی با اشاره به هجمه‌ها و تبلیغات رسانه‌های دشمن علیه کشور، اظهار کرد: بچه‌های انقلابی باید مراقب نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن باشند تا در دام آنها گرفتار نشوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید مسعود IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    مثلا اگر در موردی شخصی مشورت دادید که فلانی به درد این کار نمیخورد و او به حرف شما گوش نداد کاری نمیکنید؟