سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی _ سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عدالت محوری مهمترین رسالت مسئولان است، گفت: همه استان را یک‌پارچه می‌بینیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، بعد از ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری دامغان به میزبانی تالار همایش‌های دانشگاه این شهر با بیان اینکه توقع و مطالبات مردم با توجه به زیادی مشکلات آنان حق و منطقی است، ابراز کرد: عدالت محوری وظیفه همه مسئولان در هر بخشی است و از سوی دیگر شفافیت در تصمیمات از نکات مهمی است که مردم توقع دارند انجام شود.

وی با بیان اینکه مصداق مهم جهاد تبیین شفافیت است، افزود: ما کل استان سمنان را یکپارچه و به هم پیوسته می‌بینیم و شهرستان‌هایی مانند دامغان نیز باید در درون خودشان این چنین بینشی داشته باشند و همه روستاهای شهرستان را یکپارچه ببینند تا بتوانیم اعتماد را با خدمت به مردم بازگردانیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مهمترین راه کسب اعتماد مردم تطبیق عمل و گفتار مسئولان است، افزود: سفر به روستاهای سر کویر و بخش قهاب رستاق دامغان برای شنیدن صدای مردم انجام شد تا مردم به پیگیری مشکلات دلگرم باشند. همچنین توجه به روستاها از سوی مسئولان نیز ضرورت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha