جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مسجد جامع یزد

حوزه/رئیس جمهور در بازدید سرزده از بافت تاریخی و ثبت جهانی شهر یزد با وورد به مسجد جامع یزد در دیدار غیر منتظره پای درددل مردم نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، ساعتی پیش در ادامه برنامه های سفر خود به بافت تاریخی و جهانی دارالعباده یزد در مرکز شهر رفت تا از نزدیک با مشکلات این بافت تاریخی قرار گیرد.

رئیس جمهور بعد از بازدید از مسجد جامع در محدوده بافت تاریخی با شهروندان یزدی دیدار و گفت و گو کرد و پای درد و دل آنها نشست و گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت اولویت دست‌اندرکاران در دولت سیزدهم است.

وی در گفت‌وگو با مردم یزد مهمترین اولویت دولت در این استان را رفاه عمومی جامعه با استفاده از ظرفیت‌های موجود دانست و اظهار کرد: سعی داریم ظرفیت‌های خفته شهر و استان یزد را به نفع مردم احیا کنیم و برای این مهم به کمک و مشارکت همه جانبه مردم نیز نیاز داریم.

رئیس جمهور اظهار کرد: بهترین روش برای احیای بافت‌های سنتی و فرسوده روش احیا به کمک خود مردم است که به جای زحمت برای آن‌ها خودشان این کار را انجام دهند.

وی ابراز کرد: مردم یزد مردمی خیر هستند و ایرانی‌های خارج از کشور همانطور که در بحث سلامت علاقه‌مندند برای کمک به میراث فرهنگی هم مشتاق هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha