یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غلامحسین مهدوی‌نژاد

حوزه/ امام جمعه موقت سمنان گفت: بودجه سال ١۴٠١ با سابقه خوب دولت سیزدهم و مجلس انقلابی در مسیر رفع مشکلات اقتصادی جامعه تدوین و تصویب شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر، گفت: بودجه سال آینده باید به گونه ای تنظیم شود که مشکلات اقتصادی را کاهش دهد و با توجه به سابقه خوب مجلس و دولت سیزدهم، این امر بدون شک محقق می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی، جلوگیری از فسادها و ایجاد شفافیت بیشتر در بودجه سال آینده باید مورد توجه باشد تا بهانه سوءاستفاده دشمن فراهم نشود.

وی، تصویرسازی غلط از گذشته و ناامیدکردن مردم به آینده نظام را از سیاست‌های همیشگی دشمن دانست و گفت: مستکبران پس از ناامیدی از جنگ افروزی های تمام‌عیار و شکست، به دنبال صحنه‌سازی و تبلیغات برای منحرف کردن ذهن مردم هستند.

مهدوی نژاد ادامه داد: به برکت خون شهدا و در سایه انقلاب، امروز اگر آمریکا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات آن نگاه چپ کند، با جواب قاطع ایران روبرو می‌شود.

وی اضافه کرد: آمریکا و دست‌نشانده هایش اقتدار ایران را در سوریه، لبنان و فلسطین دیدند و اعلام کردند که در خاورمیانه بدون رضایت جمهوری اسلامی ایران هیچ قراردادی به سرانجام نمی‌رسد که این نشان دهنده ترس دشمن از اقتدار ایران است.

مهدوی نژاد بیان کرد: امروز مردم ما هوشیار و بیدار هستند و توطئه‌ها را در نطفه خفه می‌کنند و آمادگی دارند که شیطنت‌های دشمن را به هر نحو خاموش کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید دکتر مفتح و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: شهید مفتح با حضور در دانشگاه گام‌های بلندی برداشت و زمینه لازم برای پاسخگویی دشمنان نسبت به حملات به دین و انقلاب را فراهم ساخت.

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه از ضرورت های رشد و تکامل انقلاب و از آرمان‌های نظام است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

امام جمعه موقت سمنان گفت: حوزه و دانشگاه اهداف و دشمنان مشترک دارند که هر ۲ نهاد به دنبال ایجاد رشد علمی و معنوی در جامعه هستند و در مقابل هدف دشمن، ایجاد شکاف بین این ۲ است که هر زمان بین این ۲ نهاد مهم شکاف ایجاد شد، توطئه دشمن به ثمر نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha