جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی ایران است، گفت: دشمن جنگی نوین علیه تاریخ ملت ایران را در پیش گرفته و نبرد، همان "جنگ روایت‌"هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول، با بیان اینکه دشمن جنگی نوین علیه تاریخ ملت ایران را در پیش گرفته است، اظهارداشت: جنگ روایت‌ها با استفاده از ابزار رسانه از سوی دشمن به ملت ایران تحمیل شده است.

وی، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با پرستاران و تأکید معظم‌له بر توجه به "جنگ روایت‌ها"، گفت: هدف دشمن از جنگ روایت‌ها تصویرسازی غلط از گذشته و نا امیدی ملت ایران از آینده است و اگر ما روایت‌ها را نگوییم دشمن هرطور که بخواهد آن‌ها را روایت می‌کند.

امام جمعه دزفول، با بیان اینکه تقریباً هیچ خبر و تحلیلی در رسانه‌های دشمن از جمله بی‌بی‌سی بدون قرار گرفتن در پازل روایت منتشر نمی‌شود، افزود: این رسانه‌ها به دنبال انعکاس حقیقت نیستند و ده‌ها روایت برای تحت تأثیر قرار دادن ذهن مردم ایران تولید می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی ایران است، گفت: گاه حتی مدیران رسانه‌ای هم فریب جنگ روایت‌های دشمن را می‌خورند چه برسد به مردم عادی! امروز دشمنان تلاش دارند ایران را به‌عنوان کشوری افسرده و سراسر عزا معرفی کرده و از طرفی به دنبال تطهیر شاه پهلوی، معرفی ایران به‌عنوان عامل بحران در منطقه و جهان، می‌باشد.

امام جمعه دزفول با اشاره به قطعنامه اخیر سازمان ملل علیه ایران با موضوع حقوق بشر با حمایت آمریکا، اسراییل، عربستان و دیگر کشورهای حامی آن‌ها گفت: جنگ روایت‌ها جنگی تمام عیار در حوزه جنگ نرم است؛ ازاین‌رو مردم ایران باید آگاه باشند و هرچیزی را در فضای مجازی باور نکنند.

وی در پایان گفت: باید با مستندسازی درست و واقعی در راستای مقابله با این روایت‌ها و بمباران عظیم رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha