سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تبریز

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی تشکیل گروه های مردمی احیاگر امر به معروف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمدحسن نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی امروز در جلسه ای با احمد موقری، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، نگاه ستاد امر به معروف در سطح کلان حکومت اسلامی را ارشاد دلسوزانه و اصلاح کننده مردم به مردم و مردم از مسئولان بیان کرد.

وی افزود: ستاد امر به معروف در این راستا گروه های احیاگر مردمی امر به معروف و سمن های مردمی در رشته های تخصصی مختلف تشکیل داده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی از دادگستری کل، نسبت به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر طبق قانون قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه، احمد موقری سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: قوه قضاییه در راستای حمایت از گزارشات نهادهای مردمی، اقدام به ایجاد سامانه سجام کرده که عموم مردم می توانند شکایت های خودشان را در سامانه مذکور ثبت و دادگستری تمام گزارشات را در سامانه ثبت و بررسی می کند و شکایت کننده می تواند نتیجه شکایت را مشاهده و حتی می تواند مورد اعتراض مجدد قرار دهد.

در پایان این جلسه دو طرف بر امضای تفاهم نامه ای بین دو نهاد جهت حمایت از سمن های مردمی و مسائل دوجانبه در جهت پیشبرد اهداف مشترک تاکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha