دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بمناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

«السلام علیک ایتها الصدیقة الطاهرة، سیدة نساء اهل الجنة و سیدة نساء العالمین من الاولین الی الاخرین»

ایام بزرگداشت شخصیت یگانه بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام)، موسم تجدید میثاق محبین و پیروان اهل بیت (علیهم السلام) با الگوی تراز بانوی مسلمان، که لحظه ای در وفا به عهد الهی، تأسی بر نبوت و امامت و بذل مال، جان و حتی فرزندان خویش تردید نکرد، فرا رسیده است.

آن حضرت که صاحب مقام «انما یریدالله...» است؛ در دفاع از ولایت بی‌محابا بر غاصبان و ظالمان زمانه می‌تازد و در همین راه جان خود را فدای اسلام و ولایت میکند و اکنون بعد از گذشت سالیان سال همگان متحیرند از این همه عظمت و شکوه قیام فاطمی که مقدمه عاشورا و مقدمه ظهور بقیة الله (عج) خواهد شد.

امروز، زنان ایران اسلامی با تأسی به حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) در پرتو آموزه‌های ارزنده آن یگانه بانو، حضور و تأثیر را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، سیاسی، اقتصادی، علمی، تکنولوژی و غیره به منصه ظهور رسانده و الگوی صحیح زن بودن و افتخار نمودن به این موهبت الهی را به جهانیان ارائه کرده اند. نقش مادران شهدا و جانبازان و زنان رزمنده در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پایداری نظام، نقشی بی‌بدیل، مهم و غیرقابل انکاری بوده و می باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را به محضر فرزند بزرگوارش حضرت امام عصر(عج)، شیعیان و محبان آن حضرت تسلیت گفته و از خداوند منان تعجیل در فرج قائم آل محمد(ص) و توفیقات و برکات بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را مسئلت می‌نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha