جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: هیمنه استکبار توسط جوانان مومن و انقلابی شکسته شد این حرکت، حرکت اهل بیت علیه السلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، امروز در جمع عزاداران هیئت ثارالله عجب شیر گفت: هیمنه استکبار توسط جوانان مومن و انقلابی شکسته شد این حرکت، حرکت اهل بیت علیه السلام است.

وی افزود: عرفان عملی به ظواهر همچون نماز و عبادت های شبانه نیست بلکه تقوا یعنی تبعیت از سیره اهل بیت، ولایت فقیه و دین داری است که در راه خدا جهاد می کنند.

سرایی به کلامی از امام(ره) اشاره و گفت: شهدای دوران انقلاب اسلامی راه صد ساله را در یک شبه طی کردند این در سایه ایمان مجاهدین و جوانان مومن و انقلابی ایران بود که درخششی در تاریخ ایران به وجود آوردند.

وی در وصف فرماندهان دوران دفاع مقدس بیان کرد: فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس ما تبدیل به ژنرال های بزرگ جهانی شدند این در سایه تعبد و معنویت بود که در مقابل تیر و توپ و تانک دشمن نترسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر امروز آسایش و امنیت در جامعه اسلامی حاکم است و به برکت خون شهدا و جان نثاری آن هاست که این عزت را به ایران اسلامی به ارمغان آورده اند.

وی افزود: برای تداوم انقلاب انسان های زیادی از جان عزیز خود گذشتند و هرکس شهدا را فراموش کند در این دنیا و آن دنیا خذلان و عقوبت خواهد دید.

سرایی خطاب به مدیران اظهار کرد: باید امروز ادارات ما مدیران ما و رفتارهای ما برخوردهای ما با مردم فاطمی باشد و تبعیت از سیره اهل بیت با اخلاق اسلامی مدیریت شود.

وی به جانفشانی حضرت زهرا اشاره و اظهار داشت: در آن زمانی که خانه ولایت علی بن ابی طالب علیه السلام مورد هجوم دشمن قرار گرفت حضرت زهرا سلام الله علیها خودش را سپر قرار داد این فقط به خاطر ولایت و امامت بود و در این راه شهید شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: در صدر اسلام خیلی از بزرگ مردان نتوانستند از ولایت دفاع کنند حاضر نشدند که از جان خود بگذرند و خلافت را به صاحب اصلیش برگرداند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha