جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مکاسب محرمه

حوزه/ مدیرگروه تقریرات مؤسسه اشراق و عرفان از برپایی پیش‌نشست رونمایی و معرفی مجموعه کتاب «مکاسب محرمه» آیت‌الله علیرضا اعرافی در دی‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدعابدین‌زاده، امشب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برپایی پیش‌نشست رونمایی و معرفی مجموعه کتاب «مکاسب محرمه» آیت‌الله علیرضا اعرافی خبر داد و اظهارکرد: این پیش‌نشست با هدف معرفی ویژگی‌ها و نوآوری‌های این کتاب گرانسنگ به منظور آشنایی هرچه بیشتر و بهتر جامعه فرهیخته کشورمان با همکاری خبرگزاری حوزه‌ به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مدیر گروه فقه روابط اجتماعی پژوهشکده حکمت و شریعت، ادامه داد: اگربخواهیم به یک نمونه از نوآوری‌های این کتاب ارزشمند اشاره کنیم، موضوع‌بندی محرمات علوم است و این تنها یکی از ابتکارات به کار رفته در این مجموعه علمی است.

وی، گفت: این مراسم قرار است روز شنبه چهارم دی‌ماه ۱۴۰۰از ساعت ۱۵ با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنقی موسوی، مدیر مؤسسه اشراق و عرفان به صورت حضوری(با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی) ونیز غیر حضوری برگزار شود که پخش زنده آن به نشانی hawzahnews.com/service/live خواهد بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha