دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاد محمدصابر شیخ رضایی

حوزه/ یکی از هنرمندان حاضر در رویداد ام المقاومه با تاکید بر جایگاه خاص حرم مطهر امام حسین(ع) در بین مردم ایران گفت: قاعدتا حضور در این فضای معنوی به خودی خود یک ظرفیت ارزشمند برای هنرمندان است و تناسب این فضا با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اثربخشی این فضا و کارگاه را نسبت به دیگر رویدادها بیشتر می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از ستاد رسانه ای رویداد ام المقاومه، استاد محمدصابر شیخ رضایی در حاشیه رویداد فرهنگی هنری بین المللی ام المقاومه که در حرم امام حسین(ع) در حال برگزاری است، با اشاره به مشکلات برگزاری چنین رویدادی در یک کشور دیگر اظهار کرد: به جز این مشکلات کارگاه های هنری ملزومات خاص خود را دارند که سختی کار را بیشتر می کند و به خوبی این شرایط توسط مجموعه ماهد فراهم شده است.

وی با تاکید بر جایگاه خاص حرم مطهر امام حسین(ع) در بین مردم ایران گفت: قاعدتا حضور در این فضای معنوی به خودی خود یک ظرفیت ارزشمند برای هنرمندان است و تناسب این فضا با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اثربخشی این فضا و کارگاه را نسبت به دیگر رویدادها بیشتر می کند.

این طراح گرافیک، تصویرساز و عکاس با اشاره به تفاوت کار گرافیکی در حوزه های معنوی و مذهبی تصریح کرد: به این نیت در این کارگاه شرکت کرده ام که بدون هیچ زمینه ذهنی متناسب با فضا و معنویت آن بتوانم اثری را با الهام از معنویت اهل بیت خلق کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha