جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه ایلام و روحانیون طرح صالحین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: تاریخ در معرفی دختر رسول(ص) دِین خود را ادا نکرده و شخصیت زهرای مرضیه(س) هم چنان غریب مانده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: به تعبیر برخی از علما، حضرت زهرا(س) فرقان خداست که پیروان راستین خدا و رسول خدا(ص) را از مدعیان دروغین جدا می سازد و در زمان حیات و حتی با شهادتش، دفاع از ولایت را به ما آموخت و به همه فهماند که جدایی از ولایت، ذلت ابدی، و حمایت از ولیّ، عزت جاودانه است.

وی افزود: شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) به ما آموخت که در راه ولایت باید از همه هستی خود گذشت، چون ولایت در راس هرم شاکله نظام اسلامی قرار دارد و مایه عزت و اقتدار مسلمین است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان تصریح کرد: حضرت زهرا(س) الگوی همه رهروان راه حق در طول قرون و اعصار است و آن بانوی شهیده در دوران کوتاه عمر با برکتش به گونه ای در عبودیت خدا غرق شد که نور وجودش روشنی بخش مردم در ظلمت عالم بود، اما تاریخ در معرفی دختر رسول(ص) دِین خود را ادا نکرده و شخصیت زهرای مرضیه(س) هم چنان غریب مانده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha