یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
برگزاری نشست رسیدگی و بررسی مشکلات طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش

حوزه/ نشست رسیدگی و بررسی مشکلات طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) شوش با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، نشست رسیدگی و بررسی مشکلات طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این نشست امام جمعه اهواز به همراه حجج الاسلام و المسلمین سید محمد امام و مهدی علیزاده برای بررسی و رسیدگی به مشکلات طلاب در مدرسه علمیه الزهرا (س) شوش حضور پیدا کردند.

در این دیدار نماینده ولی‌فقیه پای صحبت‌ها و مشکلات طلاب نشسته و برای رسیدگی وعده مساعدت و همکاری دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: حضرت زهرا(سلام الله علیها) الگوی عملی و اجتماعی هستند.

وی گفت: یکی از حکمت‌هایی که باید در ایام شهادت و ولادت توجه ویژه‌ای به اهل‌بیت(علیهم‌السلام) شود به این خاطر است که قول، فعل، تقریر و عمل آن‌ها حجت شرعی است و ما باید توجه ویژه‌ای در این ایام به رفتار و اخلاق خود داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، گفت: پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) بیشترین سختی‌ها را تحمل کردند که نمونه آن حضرت زهرا(سلام الله علیها) می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، تصریح کرد: اهل‌بیت(علیهم‌السلام) سکوی رفیع رسیدن به قله‌های معنویت هستند؛ به همین دلیل هرچقدر که شیعیان به اهل‌بیت(علیهم‌السلام) نزدیک باشند، سختی آن‌ها قطعاً بیشتر است.

وی سپس به بیانی از گفتار رهبری پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از بیان امام(ره) نقل کردند که در تمام این سال‌ها دست پرقدرتی را مشاهده می‌کردم. که ما همین امر را برای رهبری صادق و مشهود می‌بینیم.

نماینده ولی‌فقیه استان خوزستان در پایان گفت: دو، سه هفته‌ای است که برای شنیدن و رسیدگی به مشکلات به شهرستان‌ها سرکشی می‌کنیم و به یاری خدا این سفرها ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha