جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست خبری سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم

حوزه/ سید مهدی رضوی گفت: در سطح کشور ده ها نمایشگاه با استفاده از پلن ها، تعاملات و هم فکری که با دست اندرکاران سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم شده است در حال راه اندازی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید مهدی رضوی مسئول هیئت مذهبی محبین حضرت زینب سلام الله علیهای قم، امروز در نشست خبری با موضوع برگزاری سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها، گفت: این هیئت از ۲۱ سال قبل در کنار برگزاری مراسمات سنتی مذهبی به همت اعضای آن توانسته است به برپاداشتن نمایشگاه کوچه بنی هاشم در شهر مقدس قم بپردازد.

وی افزود: در سطح کشور ده ها نمایشگاه اینچنینی با استفاده از پلن ها، تعاملات و هم فکری که با دست اندرکاران این نمایشگاه شده است در حال راه اندازی می باشد.

رضوی با اشاره به اهمیت و ضرورت وجود برنامه هایی همچون برگزاری نمایشگاه کوچه بنی هاشم در کنار مراسمات سنتی مذهبی اظهار داشت: این نمایشگاه می تواند محل خوبی برای پاسخ به شبهات و سوالات نسل جوان در مورد وقایع صدر اسلام باشد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شمایی از زندگی حضرت زهراء سلام الله علیها را به نمایش می گذارد؛ از افتخارات این رویداد فرهنگی بازدید و تأیید همه اقشار جامعه از جمله مراجع عظام تقلید بوده است و این باعث افتخار اعضای هیئت محبین حضرت زینب سلام الله علیها می باشد.

مسئول هیئت مذهبی محبین حضرت زینب سلام الله علیه افزود: در تأمین هزینه های سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم باید گفت که مقدار زیادی از امکانات مربوط به برگزاری این نمایشگاه از دو دهه پیش در حال تهیه و نگهداری بوده اند؛ علاوه بر این از کمک های مردمی و استعداد اعضای هیئت محبین حضرت زهرا سلام الله علیها نیز در برگزاری این نمایشگاه استفاده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha