یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست خبری سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم

حوزه/ روحانی با تأکید بر رزرو رایگان اینترنتی جهت حضور در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم اظهار داشت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت هیئت محبین حضرت زینب سلام الله علیها زمان بازدید و شرکت در برنامه های نمایشگاه کوچه بنی هاشم را رزرو نمایند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، سید محمد روحانی مسئول اجرایی بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم، امروز در نشست خبری، اعلام کرد: این سوگواره از ۳۰ آذر الی ۱۶ دی ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹ الی ۲۳ برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به فراگیری بیماری کرونا نحوه برگزاری این نمایشگاه بر اساس دستورالعمل های بهداشتی خواهد بود.

روحانی با تأکید بر رزرو رایگان اینترنتی جهت حضور در این نمایشگاه، اظهار داشت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت هیئت محبین حضرت زینب سلام الله علیها زمان بازدید و شرکت در برنامه های نمایشگاه کوچه بنی هاشم را رزرو نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت استقبال زیاد مردم از این نمایشگاه قطعاً مدت زمان برگزاری آن تمدید خواهد شد.

مسئول اجرایی سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم با تأکید بر تلاش هیئت محبین حضرت زینب سلام الله علیها برای برگزاری نمایشگاه و مراسمات در خور شأن اهل بیت علیهم السلام، بیان داشت: از ظرفیت برنامه های مختلفی همچون تئاتر دینی برای ششمین سال می خواهیم استفاده ببریم که هنرمندان قمی برای این امر اعلام آمادگی کرده اند.

وی تصریح کرد: قبل از فراگیری کرونا در حدود ۱۵۰ هزار بازدیدکننده در سال داشتیم و در شرایط کرونایی می توانیم در حدود ۲۵۰۰ نفر در هر شب با رعایت مسائل بهداشتی پذیرا باشیم.

روحانی برنامه «طهورا» را یکی از برنامه های هیئت محبین حضرت زینب سلام الله علیها برشمرد و تأکید کرد: طهورا که با موضوع مادران شهدای مدافع حرم است در روزهای آتی از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش خواهد شد.

وی محتوای نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در سال جاری را تاریخ صدر اسلام دانست و گفت: در نمایشگاه امسال نقش حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از حریم ولایت را در قالب ۶ محتوای نمایشی برای مردم بازگو خواهیم نمود.

مسئول اجرایی سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم، ادامه داد: غرفه کودکان، واحد رسانه و عرضه کتب و اقلام فرهنگی از بخش ها و برنامه های دیگر این نمایشگاه می باشد.

وی عنوان داشت: صفحه هیئت محبین حضرت زینب سلام الله علیها در شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق جست و جوی لفظ «کوچه های بنی هاشم» قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha