شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تکریم

حوزه/امام جمعه دهدشت با اشاره به عزل مدیری که در مأموریت اداری بود، آن را بی‌احترامی به زحمات چند ساله او و خلاف اخلاق دانست و گفت: در اصل تغییر و تحول حرفی ندارم، بلکه این روش را غلط می‌دانم، چون کرامت انسانی برای ما مهم است. مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد بی‌حرمتی‌ها را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سکوت رسانه ای، در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه، مراسم عزل و نصب مدیر این اداره را برگزار کرد و نکته جالب اینجا بود که فرماندار کهگیلویه و سایر مسئولان محلی از این مراسم اطلاعی نداشتند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت با انتقاد از شیوه تودیع و معارفه مدیران، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه گفت: مدیران کل کرامت انسانی مدیری که سال‌ها زحمت کشیده را حفظ کنند.

وی ادامه داد: مدیران کل توجه داشته باشند این روش تغییرات با تکریم مدیر همراه نیست و محل اشکال است.

امام جمعه دهدشت افزود: فضایی که در تودیع و معارفه مدیر منابع طبیعی به وجود آمد غلط بوده و مدیرکل این دستگاه باید جبران کند.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه نحوه اطلاع‌رسانی به مدیری که در مأموریت اداری بود، بی‌احترامی به زحمات چند ساله اوست، افزود: کرامت انسانی مدیر در این روش زیر سؤال رفته است.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان امام جمعه در عزل و نصب‌ها دخالت ندارم، اضافه کرد: البته هر کجا ببینم مدیری منصوب شود که تفکرش خلاف انقلاب است، سکوت نخواهم کرد.

امام جمعه دهدشت اظهار کرد: در مورد مدیرمنابع طبیعی و آبخیزداری، حرف از این که چه کسی آمده، نیست، بلکه مدیری تکریم نشده و خلاف شأن و اخلاق است. این مدیر سال‌ها زحمت کشیده است؛ سکوت نمی‌کنم نباید به مدیر توهین و یا با آبروی اشخاص بازی شود.

امام جمعه دهدشت گفت: معارفه دزدکی خلاف اخلاق اسلامی و دینی است. بنده درباره اصل تغییر و تحول حرفی ندارم، بلکه این روش را غلط می‌دانم، چون کرامت انسانی برای ما مهم است. مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد بی‌حرمتی‌ها را جبران کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آزاده سادات احمدی مهریان IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    بنام خدا خوبی ها نقش اصحاب رسانه در جریانات اجتماعی و خلق حماسه‌های ملی و سیاسی، نقش بی دلیلی است که با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیر، اطلاع رسانی و به نیکی، حق مطلب را ادا می کند. به همین دلیل از زحمتهای خبرگزاری حوزه در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی می کنم