یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سعید عسگری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امسال با برنامه ریزی های خوب و کاربردی که انجام شد این دوره از رقابت های قرآنی در دو شهر سنندج و سقز تحت عنوان «مهرواره قرآنی طاها» با شعار «قرآن کتاب زندگی» به مدت ۲ روز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سعید عسگری امروز در افتتاحیه مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: در مسابقات قرآنی که امروز افتتاحیه آن می باشد بیش از۱۵۰ طلبه خواهر و خانواده طلاب و روحانیون کردستان شرکت دارند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: مسابقات قرآن طلاب و روحانیون کردستان به مستمر در سال های گذشته برگزار می گردید ولی سال گذشته به علت شیوع کرونا این برنامه لغو گردید.

وی عنوان کرد: امسال با برنامه ریزی های خوب و کاربردی که انجام شد این دوره از رقابت های قرآنی در دو شهر سنندج و سقز تحت عنوان «مهرواره قرآنی طاها» با شعار «قرآن کتاب زندگی» به مدت ۲ روز برگزار می شود.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی در سه بخش رشته شامل قرائت، ترتیل، مفاهیم و نقاشی برگزار می شود، تاکید کرد: فراخوان برای شرکت در این دوره از مسابقات از آبان ماه سالجاری آغاز گردید که بعد از اعلام این فراخوان ۱۵۱ نفر آمادگی خود را برای حضور در این رقابت قرآنی اعلام کردند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تاکید بر اینکه این مسابقات هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده اول، دوم و سوم هر رشته از این مسابقات به رقابت های کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha