شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با محور تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند در دیدار از جانباز "سید محمد رضا شریفی"گفت: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت اهداف خدمت رسانی است.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت موجب پویایی جامعه است و مادامی که این فرهنگ قرآنی و عاشورایی زنده است، کشور ما با عزت و در امنیت در مسیر تعالی حرکت می کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: دشمنان تلاش بسیاری دارند تا فرهنگ مادی و منحط غرب را جایگزین فرهنگ گذشت و ایثار نمایند، اما ملت ما با تمسک بر قرآن و اهل بیت (ع) و با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند، به فرمایش حضرت امام راحل، ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: در راه استقرار نظام جمهوری اسلامی، شهدا و ایثارگران بسیاری از جان خویش گذشتند و خانواده هایشان به این ایثارگری ها و شهادت ها افتخار می کنند، ایثارگران و خانواده شهدا اسوه های ایثار و مقاومت هستند، اینها سرمایه های معنوی و ارزشمند نظام اسلامی محسوب می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha