جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: در خدمت‌رسانی باید عدالت رعایت شود و به تمام مناطق شهر قم به طور یکسان نگاه شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با دکتر سقائیان نژاد؛ شهردار قم با اشاره به خدمت رسانی هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه داده است گفتند: در زمان طاغوت بسیاری از شهرهای ما از نعمت عمران و آبادانی محروم بودند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شهر و روستاهای از نعمت برق و گاز و آب برخوردار شدند و یکی از اصلی ترین وظایف نظام مقدس جمهوری اسلامی عمران و آبادانی شهر ها و روستاها می باشد که بحمدلله اقدامات بسیار گسترده و خوبی صورت گرفته است.

این مرجع تقلید در ادامه به اهمیت جایگاه خدمت رسانی به مردم اشاره نموده و افزودند: در خدمت رسانی باید عدالت رعایت شود و به تمام مناطق شهر قم به طور یکسان نگاه شود. باید توجه به حقوق مردم و خدمت و رفع مشکلات آنها در جامعه سرلوحه کار هر شما باشد. از این رو باید همیشه ارتباط مستقیم با مردم داشته باشید و از نزدیک حرف ها و مشکلات آنها را بشنوید و در رفع آن اقدام کنید.

ایشان خدمت رسانی به شهر قم را بسیار ضروری دانسته و تاکید کردند: شهر قم نقطه آغاز انقلاب اسلامی بود و مردم انقلابی قم در تمامی صحنه ها با تمامی توان از اسلام و انقلاب پشتیبانی کرده اند. نکته ای دیگری که باید بدان توجه کنید وجود حرم حضرت فاطمه معصومه (علیها السلام) در شهر قم می باشد، از این رو خدمت رسانی شما تنها مختص به اهالی قم نیست، بلکه زائران آن حضرت نیز از اقدامات شما برخوردار خواهند شد، بنابراین باید با جدیت و پشتکار فراوان در عمران و آبادانی هر چه بیشتر قم کوشش شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha