دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برپایی نمایشگاه محتوایی ـ تصویری حوراءالانسیه در حوزه علمیه خواهران بندرعباس

حوزه/ آیین افتتاحیه نمایشگاه محتوایی ـ تصویری حوراء الانسیه در مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد.

خانم فهیمه پودات در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه محتوایی ـ تصویری حوراء الانسیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان بیان کرد: آیین افتتاحیه نمایشگاه محتوایی ـ تصویری حوراء الانسیه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، حجت الاسلام موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (علیه السلام) هرمزگان در مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بندرعباس با اشاره به سیر نمایشگاه محتوایی ـ تصویری حوراءالانسیه اذعان داشت: این نمایشگاه با عنوان زمانی برای زن بودن به بررسی سیره تربیتی حضرت زهرا (سلام الله علیها) از مباحث ازدواج و مهریه آغاز و به بررسی سبک زندگی حضرت، ولایت مداری، بصیرت، جهاد، قناعت و ساده زیستی، مهارت های حضرت از قبیل بافندگی، سخنوری و بطور کلی سیره تربیتی ایشان می پردازد.

کارشناس دین تصریح کرد: این نمایشگاه به منظور ترویج و نشر معارف فاطمی از ایام فاطمیه اول تا شانزدهم دی ماه شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) برای طلاب و خانواده های آنان و عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.

خانم پودات در ادامه خاطرنشان کرد: تا کنون طلاب و مسئولان مدرسه علمیه خدیجه کبری (سلام الله علیها) بندرعباس، برخی از مسئولان نیروی انتظامی، برخی از نوجوانان محلات از این نمایشگاه بازدید داشته اند و سایر ارگان ها و نهادها از قبیل، دبستان غیرانتفاعی بشارت، پایگاه ها و کانون مساجد محلات و غیره در روزهای آینده از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

وی در پایان تشریح کرد: عموم علاقمندان می توانند پس از هماهنگی با مسئولان نمایشگاه، جهت بازدید از نمایشگاه همه روزه به‌غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۳ بعدازظهر در این مکان حضور یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha