پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مسئولین تهذیب مدارس و همچنین مدیران و اساتید بیش از پیش در تقویت و احیای حلقه های قرآنی در مدارس علمیه اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در دیدار شورای معاونان تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب در یادگیری قرآن کریم جدیت داشته و همچنین در زمینه لحن، صوت و تجوید بیش از پیش تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: به طور کلی فعالیت ها و برنامه های قرآنی از اقدامات با ارزش و دینی است که خوشبختانه مسئولین تهذیب حوزه علمیه وبا همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین و برگزاری محافل قرآنی در این زمینه پیشگام است که جای تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: برگزاری برنامه های قرآنی در مدارس حوزه علمیه قزوی میان طلاب باید افزایش یافته و طلابی که در این عرصه توانمند هستند به دیگران نیز باید آموزش دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آنچه که امروز برای مجموعه حوزه علمیه قزوین مایه دلگرمی است، برگزاری منظم فعالیت های قرآنی در شهر و مدارس علمیه بوده که تا امروز توانسته ایم برنامه‌های قرآنی را برای طلاب به صورت دقیق و منظمی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا به تقویت بیش از پیش حلقه های قرآنی در مدارس علمیه قزوین تاکید کرد و افزود: مسئولین تهذیب مدارس و مدیران و اساتید باید بیش از پیش در تقویت و احیای حلقه های قرآنی در مدارس علمیه اهتمام جدی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: آنچه که امروز برای جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم پیوند حوزه های علمیه با اقشار مختلف مردم در محافل قرآنی و جامعه بیش از پیش باشد، به خصوص پیوند حوزه علمیه با قاریان قرآنی باید تقویت شود.

وی ادامه داد: باید پیوند قرآن با اساتید قرآنی و روحانیت در محافل قرآنی بسیار مشهود باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برگزاری دوره دانش افزایی قرآنی برای ائمه جماعات مساجد برگزار شود، چرا که می تواند در آیند اثرات خوبی به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: دوره های آموزشی روانخوانی، تجوید، و قرائت باید از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین و فعالان عرصه قرآنی در مساجد تشکیل شود.

حلقه های قرآنی در مدارس علمیه قزوین تقویت شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha