دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار با حجت الاسلام فلاحتی

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ارتقای معنوی و علمی اولویت حوزه های علمیه بوده و می طلبد که مسئولان حوزه‌ها این امر را در برنامه ریزی ها لحاظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدار مدیر و معاونان حوزه علمیه گیلان با تسلیت ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و تاکید بر ارتقای حوزه‌های علمیه اظهار کرد: ارتقای اخلاقی حوزه‌ها حائز اهمیت است زیرا طلبه باید به لحاظ اخلاقی رشد داشته باشد و این امر از وظایف تربیتی استادان حوزه محسوب می‌شود.

وی، ارتقای علمی حوزه‌های علمیه را مهم عنوان کرد و افزود: شخصیت‌های علمی خوبی در حوزه‌های علمیه داریم و بزرگانی از گیلان در این عرصه فعالیت دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حوزه‌های علمیه گیلان نیازمند توجه ویژه هستند، تصریح کرد: رسالت مسئولان حوزه‌های علمیه اکنون از همه دوره‌ها بیشتر است؛ زبرا جامعه به عالمان فرزانه نیاز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، ارتقای معنوی و علمی را اولویت برنامه حوزه‌های علمیه خواند و بیان کرد: جامعه نیازمند عالمان دینی است و این تقاضا را دنیا از ایران دارد.

جامعه نیازمند عالمان دینی است

جامعه نیازمند عالمان دینی است

جامعه نیازمند عالمان دینی است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha