چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
احمدیان

حوزه/حجت الاسلام احمدیان گفت: جشنواره شعر ملی حضرت مادر در قالب های ترانه، سرود، مدح و تصنیف در دو محور حضرت فاطمه در قرآن و وصف مقام مادر و مادران ائمه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی به فرموده رهبری نماد روشنفکری بوده و مسئولان حوزوی همواره سعی کرده اند، این ادعا محقق شود.

وی تاکید کرد: مجموعه اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه هنر و رسانه و شهر گویای این ادعا دارد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی قم هم باید به شعبه اصفهان و ظرفیت های والای اصفهان در باب هنر و رسانه بیشتر از قبل توجه کند.

حجت الاسلام احمدیان عنوان کرد: اصفهان در حقیقت دریچه ای از حوزه علمیه برای ورود به مباحث هنری است، یکی از برنامه هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی دنبال می شود بحث شعر و ادبیات است؛ چرا که شعر نه تنها خودش یک هنر است بلکه منبع و ملجا دیگر هنرهای خوب است.

وی بابیان اینکه خطاطی و آواز خوانی وابسته به شعر خوب است، گفت: تامین محتوای فاخر برای محافل مذهبی و هیئت ها و شعرا از اهداف برگزاری جشنواره ملی شعر حضرت مادر است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان کرد: لذا جشنواره حضرت مادر در قالب های سرود، ترانه، تصنیف و مدح با محورهای حضرت فاطمه در قرآن و وصف مقام مادر و مادران ائمه برگزار می شود.

وی ابراز کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰دی ماه بوده و اختتامیه جشنواره همزمان با ولادت حضرت زهرا برگزار می شود و داوری این آثار توسط داوران در همان روز صورت می گیرد.

حجت الاسلام احمدیان خاطرنشان کرد: برای ارسال اثار سایت مرسلات و کانال اینستاگرام دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تعیین شده، که در صورت توان، مجموعه آثار ارسالی را در پایان جشنواره به صورت یک کتاب چاپ می کنیم.

وی در پایان مجدداً تاکید کرد: استفاده از خروجی های این جشنواره برای مناسبت های مذهبی توسط هیئت های مذهبی از اهداف جشنواره است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha