سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین میرمطلبی، با اشاره به اعزام ۴ هزار طلبه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، گفت: با توافق صورت گرفته، در مجموعه شهید باکری خرمشهر، سوله‌ای بزرگ و مستقل به حوزه علمیه تعلق گرفته و ان‌شاءالله آماده خدمت‌رسانی به طلاب عزیز در ایام نوروز خواهد بود. 

حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، در همایش سراسری مسئولان امور طلاب حوزه‌های علمیه استانی، با اشاره به مهمترین برنامه‌ها و طرح‌های تحولی در حال اجرا و در افق آینده مرکز امور طلاب و دانش آموختگان، اظهارداشت: ان‌شاءالله طبق چشم‌انداز این مرکز، طرح‌های تحولی بسیار مطلوبی اجرا خواهد شد که یکی از آنها توجه جدی به مطالبات طلاب است.

وی، ضمن تاکید بر اهمیت سرکشی از مدارس علمیه، توسط مسئولان امور طلاب استان‌ها، خاطرنشان کرد: امور طلاب به عنوان خادم طلاب در کنار پیگیری برنامه های ستادی، خود را موظف به پیگیری میدانی مطالبات طلاب می داند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرمطلبی، با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، از تعبیه مکانی بزرگ در اردوگاه شهید باکری خرمشهر مختص طلاب و روحانیون سراسر کشور، خبرداد و گفت: با توافق صورت گرفته، در مجموعه شهید باکری خرمشهر، سوله‌ای بزرگ و مستقل به حوزه علمیه تعلق گرفته و ان‌شاءالله آماده خدمت‌رسانی به طلاب عزیز در ایام نوروز خواهد بود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، در پایان اظهارداشت: در نظر داریم حدود ۴ هزار نفر را با یک‌صد دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کنیم که اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha