شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حماسه نهم دیماه ملت ایران در سال ۸۸ نیاز به واکاوی و تبیین بیشتر برای شناخت زوایای فتنه دشمنان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در همایش طلایه‌داران، شوراهای ادارات و گروه‌های مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که با عنوان «یاران انقلاب» برگزار شد، اظهار داشت: حماسه نهم دی‌ماه ملت ایران در سال ۸۸ نیاز به واکاری و تبیین بیشتر برای شناخت زوایای فتنه دشمنان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر کاری از روی خیرخواهی است، تاکید کرد: ادای فریضه الهی و دینی امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح جامعه اسلامی و حرکت آن به سمت خوبی هاست ولی با این وجود هستند افرادی که این فریضه را تخریب می کنند که این کار بسیار ناپسندی است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رسول اکرم (ص) رسالت خویش را نخست با دو نفر آغاز کرد و داشتن اخلاق و رفتار بسیار مهربان ایشان باعث گردید که مریدان به دین اسلام روز به روز بیشتر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد زمانی که موفقیت یک مدیر را می بینند به نوعی از روی حسادت دست به تخریب وی می زنند که این عملی مذموم و غیراخلاقی محسوب می گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: باید قضاوت ما از دیگران با ملاک منطق و مستندات باشد نه گفته ها و حرف دیگران زیرا توجه به سخنان دیگران درباره یک شخص ما را در امر قضاوت دچار اشتباه می کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha