شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تغییر مدیران انقلابی است

حوزه/ استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با رئیس جمهور گفت: کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تغییر مدیران انقلابی همسو با نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست مجمع نمایندگان با رئیس جمهور گفت: کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تغییر مدیران انقلابی است که در همین خصوص مدیرانی جهادی، انقلابی و همسو با دولت به وزارت‌خانه‌ها و سازمان معرفی کردیم اما برای انتخاب آنها تعلل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان در بخش گردشگری، آب، نفت و گاز، معادن و سایر حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها باید به کمک توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیاید که از دولت سیزدهم می‌خواهیم به کمک استان بیاید و در این زمینه جدی ورود کند.

وی به دستاوردهای سفر رئیس جمهور و برخی اعضای دولت در نهم مهرماه به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: اعتباراتی خوبی در این سفر برای استان مصوب شد، انتظار ما این است که مساعدت ویژه‌ای برای تخصیص اعتبارات عمرانی به استان شود.

همچنین در این نشست، سید ناصر حسنی پور، نماینده مردم گچساران و باشت و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از عدم تخصیص سهمیه واقعی حق آلایندگی نفتی شهرستان که مغایر با قانون سهم ١ درصد فروش نفت در مناطق نفت‌خیز به بخش‌های عمرانی و توسعه زیربنایی شهرستان بوده است، گلایه و خواستار پیگیری و حل این موضوع شد.

حسینی‌پور با گلایه از عدم استفاده از استعداد و ظرفیت‌های بالقوه نیروی انسانی استان به ویژه شهرستان گچساران و باشت در کشور، گفت: از رئیس جمهور محترم درخواست داریم با توجه به ظرفیت‌های قوی در حوزه‌های مختلف صنعت ‌نفت، گاز و پتروشیمی و توسعه بخش‌های تولیدی وابسته به نفت و پالایشگاه و کشاورزی در جهت مانع‌زدایی تولید و ایجاد اشتغال پایدار نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های گچساران و باشت داشته باشند.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ به تاخیر تکمیل پروژه پاتاوه_ دهدشت اشاره کرد و گفت: نیاز است که دولت برای تکمیل این پروژه اعتبار بیشتری را تزریق کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha