سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام یگانه

حوزه/ حجت الاسلام یگانه گفت: برخی از اوقات اختلاف ایجاد شده در زندگی جوانان، نتیجه دخالت بی جای افراد بزرگ خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام مجید یگانه، شامگاه پنج شنبه در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در مسجد یازهرا(س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: از مهم ترین مسائلی که در تربیت انسان ها مؤثر و باید در زندگی به آن توجه شود، زرق و نان حلال می باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی اضافه کرد: در زندگی ما انواع و اقسام مشکلات ممکن است پیش بیاید و آن چیزی که می تواند امداد الهی را به دنبال داشته و آن را حل کند، توسل به حضرات معصومین علیهم السلام است.
وی افزود: حضرت زهرا (س) دارای القاب متعددی است که هر یک از آن ها نشانگر صفت والایی در ایشان است و از جمله آن ها حانیه است که مرحوم علامه مجلسی بعد از نقل آن، این گونه توضیح می دهد که حضرت زهرا نسبت به شوهر و فرزندان خود بسیار مهربان بودند.

حجت الاسلام یگانه تصریح کرد: در خانه باید فرزندان مورد محبت والدین باشند، مخصوصا فرزندان دختر، که در دام افراد گمراه نیافتند و این مسئله از مهم ترین سفارشات متون دینی و روایی ماست.

وی اضافه کرد: پیامبر اسلام بیان می کنند کسانی که نسبت به فرزندان و خانواده و همسران خود مهربان باشند در روز قیامت با من خواهد بود.

حجت الاسلام یگانه گفت: باید درک متقابل زن و شوهر در خانواده ها جا بیافتد و هر دو برای تعالی خانواده و فرزندان خود تلاش کنند، البته متأسفانه برخی اوقات اختلاف ایجاد شده در زندگی جوانان، نتیجه دخالت بی جای افراد بزرگ خانواده است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha