یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم شبی با حوزه در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زینب کبری(س) گفت: کوثر یعنی خیر و برکت کثیر و نزد خداوند متعال اسامی متعددی برای حضرت زهرا(س) وجود دارد که همه آن ها نشاگر تکامل وجودی ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، زینب قلی زاده، مدیر مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه، در مراسم شبی با شهدا، اظهارداشت: حضرت زهرا(س) باطن سوره نور و قدر هستند و اگر وجود مقدس دختر پیامبر نبود خلقت عالم مفهومی پیدا نمی کرد و قدر منزلت رسول خدا شناخته نمی شد.

وی افزود: طبق حدیث معراج خلقت حضرت زهرا سلام الله علیها، قبل از عالم خلقت بود، که نور حضرت همه جا را در شب معراج گرفته بود، که خداوند فرمود؛ این نور از من است که به حضرت فاطمه(س) دادم، و هیچ کس از این آستان دست خالی بر نمی گردد.

مدیر مدرسه علمیه زینب کبری(س) در ادامه به معنی کوثر اشاره کرد و گفت: کوثر یعنی خیر و برکت کثیر و نزد خداوند متعال اسامی متعددی برای حضرت زهرا (س) وجود دارد که همه آن ها نشاگر تکامل وجودی ایشان است.

وی اضافه کرد: ایام فاطمیه باید همچون ماه محرم بزرگ داشته شود و کسی که این ایام را درک نکند از درک محرم هم عاجز خواهد بود .

قلی زاده تصریح کرد: پیامبر اسلام تنها فقط دست حضرت زهرا(س) را که شاد کننده قلب مصطفی(ص) بودند، بوسیده‌اند و توسل به این بانوی مجلله سنت ائمه معصومین است که برای ما به جا مانده است.

وی با بیان این که حتی در حال گناه هم نباید از اهل بیت روی گردانیم، گفت: در روز قیامت حضرت زهرا(س) به قدری شیعیان و محبین خود را شفاعت می کند که شیطان نیز از آن به طمع می افتد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha