جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماز جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص)، به تبیین چرایی این رزمایش در این مقطع زمانی پرداخت و افزود: این رزمایش هشدار قاطع ایران به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم(ص)، به تبیین چرایی این رزمایش در این مقطع زمانی پرداخت و اظهار کرد: این رزمایش هشدار قاطع ایران به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه برخلاف رزمایش‌های پیشین که جنبه دفاعی داشتند، این رزمایش تهاجمی و آفندی است، افزود: درحالی‌که با توجه به لفاظی‌ها و تهدیدات صورت گرفته علیه مراکز هسته‌ای ایران، احتمال می‌رفت این رزمایش عمدتاً به تمرین‌های دفاعی اختصاص داشته باشد؛ اما شواهد حکایت از رویکرد به‌شدت تهاجمی آن دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: با شکست‌های پیاپی استکبار و در رأس آن آمریکا در منطقه، عقبه‌های نظام استکباری در حال جمع شدن از منطقه هستند؛ به‌گونه‌ای که آمریکا پس از مدت‌ها جولان، با ذلت و زبونی از افغانستان خارج شد و در سایر مناطق نیز دودمان نظام‌های استکباری در حال جمع شدن است.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند شیوخ خلیج‌فارس را به سمت خود کشانده و جای خالی آمریکا را در منطقه پر کند؛ به همین دلیل هم گاه‌وبیگاه برای مناطق حساس ایران شاخ‌وشانه می‌کشد و مدعی آمادگی برای حمله به مناطق هسته‌ای و حساس ایران می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: اما رزمایش تهاجمی پیامبر اعظم(ص) اعلام کرد اگر کوچک‌ترین خطری ملت ما را تهدید کند و رژیم صهیونیستی بخواهد غلطی کند با همه توان و قدرت خود در منطقه با این رژیم برخورد می‌کنیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم صهیونیست در منطقه جولان داده و خودی نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش برای نشان دادن بخشی از توان ملت و نیروهای مسلح ما بود تا دل دوستان را گرم و امیدوار کرده و دشمنان را بترساند، افزود: پیام رزمایش پیامبر اعظم(ص) به همه زیاده خواهان این بود که اگر بخواهند مشکل و زحمتی برای ملت ما ایجاد کنند به شدیدترین شکل ممکن تنبیه می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha