شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: ۹ دی ماه را می توان روز تجلی واقعی ولایتمداری و بصیرت دینی و انقلابی ملت ایران در برابر آشوبگران و فتنه گران دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در نشست با جمعی از طلاب کامیارانی در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: یکی از اعیاد و روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه ۹ دیماه ملت ایران است.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران ادامه داد: ۹ دی ماه را می توان روز تجلی واقعی ولایتمداری و بصیرت دینی و انقلابی ملت ایران در برابر آشوبگران و فتنه گران دانست.

این استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی ماه ۸۸ برای همیشه در تاریخ این انقلاب ماندگار شده است، گفت: ملت ایران در نهم دیماه سال ۸۸ عملا روحیه استکبار ستیزی و نیز روحیه انقلابی و ولایی خود را به فتنه گران و دشمنان نشان دادند، بنابراین تبیین این روز هم باید یکی از اولویت های روحانیون و طلاب باشد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه برخی از جریان ها به دنبال تحریف حماسه ۹ دی هستند، تاکید کرد: دستان آلوده ای در کارند که جایگاه والای حماسه ۹ دی در تاریخ این سرزمین را تحریف و تغییر دهند. این دستان می خواهند حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران را کوچک نشان دهند.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران خاطرنشان ساخت: اگر چه روزهای زیادی همانند یوم الله ۹ دی در تاریخ این انقلاب داریم، ولی باید گفت که حماسه ملت ایران در ۹ دیماه به خاطر حساسیت های آن روزها و نیز تلاش دشمنان داخلی و خارجی بسیار مهم است و بی شک ملت ایران در این روز یک انقلاب دیگر به وجود آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha