شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / نشست های امروز ائمه جمعه استان همدان

حوزه/ امام جمعه نهاوند با اشاره به اجرای رزمایش پیامبر اعظم(ص) در جنوب کشور، گفت: تهدیدات نظامی دشمن علیه کشور واقعا شبیه به طنز است؛ چرا که آنها از قدرت برتر نظامی ایران خبر دارند و می‌دانند با کوچکترین تهدیدی پاسخ قدرتمندانه، همه جانبه و قاطع ایران را خواهند دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: مردم ما پیرو مکتب مقاومت و پیرو اهل بیت هستند و این کلید موفقیت در فتنه‌ها، حوادث و در جنگ تحمیلی بوده است.

وی افزود: فداکاری و حضور مردم در همه عرصه‌ها و اطاعت از ولی فقیه، رمز پیروزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی است و با این رمز ملت ایران اسلامی هر توطئه‌ای را تاکنون خنثی کرده اند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته دشمن برای ضربه زدن به انقلاب دست به هر کاری زده است، گفت: امروز عرصه جنگ دشمن، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است و لذا باید با افزایش سواد رسانه‌ای، هوشیار باشیم و فریب تبلیغات دشمن را نخوریم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز حماسه ۹ دی، بیان کرد: در ۹ دی مردم ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان فتنه و فتنه گران و حامیان خارجی آنها زدند و اجازه هر گونه اقدامی را از آنها گرفتند.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه در سال ۸۸ سران کشورهای اروپایی و دشمنان انقلاب کار انقلاب را تمام شده می دانستند و به یکدیگر تبریک می‌گفتند، مطرح کرد: حضور باشکوه مردم با بصیرت ایران اسلامی در ۹ دی، همه امیدهای دشمنان را به نا امیدی و یاس تبدیل کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به اجرای رزمایش پیامبر اعظم(ص) در جنوب کشور اشاره کرد و یاد آور شد: پیام این رزمایش، پاسخ قاطع به یاوه گویی و تهدیدات آمریکایی ها و صهیونیست‌ها بود.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: تهدیدات نظامی دشمن علیه کشور واقعا شبیه به طنز است، چرا که آنها از قدرت برتر نظامی ایران خبر دارند و می‌دانند با کوچکترین تهدیدی پاسخ قدرتمندانه، همه جانبه و قاطع ایران را خواهند دید.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha