جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست وحدت حوزه و دانشگاه در لاهیجان

نشست وحدت حوزه و دانشگاه با حضور امام جمعه لاهیجان، مدیر حوزه علمیه، رئیس دانشگاه آزاد و جمعی از طلاب و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، به مناسبت ایام شهادت شهید دکتر مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه، نشستی امروز ۴ آذر با حضور فعالان حوزوی و دانشگاهی، در سالن جلسات شهید آوینی دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر عاشوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان به مدعوین خیرمقدم گفت و سپس طلاب و دانشجویان به ارائه مطالبی در رابطه با تحقق وحدت حوزه و دانشگاه پرداختند.

حجت الاسلام مجید صادق نژاد، مدیر مدرسه علمیه جامع لاهیجان نیز به بیان آسیب های جدایی حوزه و دانشگاه و راهکارهای وحدت این دو نهاد پرداخت.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی، امام جمعه لاهیجان هم در این نشست اظهار کرد: وظیفه ی اصلی حوزه و دانشگاه پرداختن به جهاد تبیین و مطالبه گری های میدانی است.

وی با اشاره به اهمیت جهادتبیین، گفت: اولین جهادگر تبیین حضرت زهرا (سلام الله علیها) بود و با این که حتی تریبون هم نداشتند، اما چون از نگاه توحیدی برخوردار بودند، در جهاد تبیین کوتاهی نکردند.

امام جمعه لاهیجان افزود: در مسئله ساخت و ایجاد گرمخانه در شهر، مطالبه گری های جوانان و دانشجویان بود که موجب ورود سریع و جدی شهرداری به این قضیه شد. سعی بنده بر این بود که صدای مردم باشم و الحمدلله در این مسیر دانشجویان عزیز هم حضور داشتند.

انتهای پیام

خبرنگار: محمدحسین خوشنود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha