یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمود صفی زاده

حوزه/ حجت الاسلام صفی زاده، بصیرت را مهمترین سلاح انسان مومن در جنگ نرم دانست و گفت: با بصیرت می توان از فتنه ها عبور کرد. اگر دشمن را بشناسیم و جریان شناس باشیم هرگز راه را گم نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام محمود صفی زاده امروز در نشستی با جمعی از روحانیوین و طلاب شهر سریش آباد استان کردستان، مبارزه با نفس را بسیار مهم‌ عنوان کرد و اظهار داشت: اگر انسان با نفس خود مبارزه کند خداوند به او بینش و چراغ راه برای تشخیص راه حقیقت و فرقان می دهد.

استاد حوزه اظهار کرد: یکی از خصوصیات مومن داشتن بصیرت است و اگر کسی بصیرت داشته باشد هرگز راه خود را گم نمی کند و پذیرفتن ولایت خداوند، پیامبر و ائمه باعث بوجود آمدن بصیرت در انسان می گردد.

وی ادامه داد: بهترین دعا این است که از خداوند بخواهیم به ما بینش و بصیرت بدهد؛ خیلی ها عبادت و مبارزات داشتند اما نتوانستند در زمان فتنه راه درست را تشخیص دهند و لذا به گمراهی افتادند و در برابر حق ایستادند.

این استاد حوزه، بصیرت را مهمترین سلاح انسان مومن در جنگ نرم دانست و گفت: با بصیرت می توان از فتنه ها عبور کرد. اگر دشمن را بشناسیم و جریان شناس باشیم هرگز راه را گم نمی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مجالس عزای بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها بر بصیرت و بینش شرکت کنندگان می افزاید و این مجالس می تواند به مومنین در کسب آگاهی برای داشتن بصیرت کمک کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha