جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادي

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان خواستار رفع قوانین دست و پا گیر تولید از سوی مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، عصر امروز در جلسه ای با مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شاکری رئیس مجمع عالی کارآفرینان کشور، گفت:

در بحث صنعت و تولید قوانین سختی وجود دارد و مجلس می تواند این مشکل را بر طرف کند منتها اول باید گروه های کارشناسی به منطقه مورد نظر اعزام شوند و همه چیز را بررسی کنند؛ سرمایه گذاری و تولید جز بخش های مهم جامعه هستند، چرا که با فعال شدن این دو بخش فقر و بیکاری از بین میروند.

وی عنوان کرد: اگر همه دستگاه ها به وظایف خود بپردازند، خیلی از مشکلات که امروز با آنها دست و پنجه نرم می کنیم ایجاد نخواهند شد؛ این مشکلات را با عملکرد صریح و درست در نطفه خفه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: نطارت در امور کشور و استان ها باید بسیار دقیق شود و تبدیل به نظارتی شود که دستگاه ها هم احساس خطر کنند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند، این امر نیاز به ساز و کارهای بخصوصی دارد.


عبادی زاده خاطر نشان کرد: ان شاءالله که با کم شدن قوانین دست و پا گیر و گسترده شدن سطح پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم هرمزگان روز به روز کمتر شود.

انهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha