دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با خانواده شهید مسیحی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با حضور در منزل شهید ساکو مجنونیانس، یکی از شهدای مسیحی ارومیه، با خانواده این شهید عزیز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عصر شنبه در دیدار با خانواده شهید ساکو مجنونیانس از شهدای مسیحی که همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام برگزار شد گفت: زندگی و اتحاد اقوام و ادیان در استان آذربایجان غربی مثال زدنی بوده و این وحدت به حدی است که این اقوام در مشکلات و نیازها یکدیگر را یاری می کنند.

وی ادامه داد: عید میلاد حضرت مسیح علیه السلام برای مسلمانان نیز عید است، چرا که از نظر مسلمانان حضرت مسیح و تمام انبیاء الهی معصوم و برگزیده هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنسان کرد: خداوند در قرآن کریم در مورد حضرت عیسی علیه السلام و نحوه ولادت ایشان آیات مفصلی نازل فرموده است که این نشان از عظمت این پیامبر اولوالعزم نزد خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: دین در نزد خداوند یکی بوده و تمام ادیان الهی معتقد به وحدانیت خداوند هستند.

وی ادامه داد: وحدت و اتفاق ادیان در کشور از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و تمامی ادیان در انقلاب و جنگ تحمیلی سهیم هستند.

امام جمعه ارومیه درپایان تصریح کرد: در روایات اسلامی هست که وقتی فرزند شخصی در سنین کودکی از دنیا برود در قیامت منتظر والدین خود می ماند تا آن ها را نیز شفاعت کرده و با هم وارد بهشت می شود؛ فرزند شما به عنوان ذخیره ای برای آخرت شما بوده و این عنایت خداوند برای شما است.

لازم به ذکر است والدین شهید ساکو مجنونیانس از خیرین مدرسه ساز استان بوده و تاکنون در ساخت و تجهیز چندین مدرسه و مسجد در سطح استان مشارکت داشته اند.

انتهای خبر/ م۷۲۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha