چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
ز

حوزه / سردار چهارباغی با بیان اینکه حاج قاسم عزیز شد و به آسمان ها رفت، گفت: امروز «حاج قاسم سلیمانی» عزیز ملت ها است و ذلیل ترین فرد روی کره زمین ترامپ ناجوانمرد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار محمود چهار باغی شامگاه شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ در مراسم بزرگداشت ۴ دی روز حماسه و ایثارآران و بیدگل در مصلای نماز جمعه این شهر، به نقش مردم شهید پرور آران و بیدگل در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این شهرستان با تقدیم بیش از ۷۲۰ شهید، توانسته به نسبت جمعیت رتبه اول ایثارگری را در کشور به دست آورد.

همرزم حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه به شهدایی همچون طلبه شهید حاج جواد قاسم پور آرانی و سردار اربابی افتخار می کنم، افزود: در مدتی که افتخار همسنگری با این شهید بزرگوار را داشتم، واقعا در وجود ایشان مجسمه ای از تقوا، انسانی بسیار بزرگ و با خلوص بسیار بالا یافتم .

وی، به نقش کلیدی سردار سلیمانی در خنثی کردن توطئه خاورمیانه جدید اشاره کرد و گفت: بزرگمردی همچون حاج قاسم سلیمانی اولین عملیات را در جنوب دمشق زیر دید هواپیماها، رادارها و پهبادهای اسرائیلی و آمریکایی با موفقیت انجام داد و در عملیات های دیگر با اجرای تاکتیک های پیچیده و بازکردن راه زمینی ایران به دمشق، داعش را نابود کرد.

سردار چهارباغی، شهادت ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را احمقانه ترین اقدام ترامپ دانست و گفت: امروز «حاج قاسم سلیمانی» عزیز ملت ها است و ذلیل ترین فرد روی کره زمین ترامپ ناجوانمرد است.

همرزم سردار سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم، عزیز شد و به آسمان ها رفت، گفت: هنوز پیکر مطهر حاج قاسم دفن نشده بود، مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا دستور حمله به پایگاه عین الاسد را صادر فرمودند.

وی با بیان اینکه زدن آمریکا و موشک به یک هدف یک کار نظامی است، اما کسی که دستور می دهد که آمریکایی ها را بزنید دل شیر می خواست، ادامه داد: در حالی که خیلی ها مخالف زدن امریکایی ها بودند، با دستور رهبری غرش موشک ها در عین الاسد دل جهانیان را شاد کرد و ذلت و خواری را برای آمریکایی ها بوجود آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha