جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتصاب

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان را به عنوان «سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره)» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، طی حکمی حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان به عنوان «سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره)» منصوب شد.

در متن حکم حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خطاب به حجت الاسلام شفیعیان آمده است:

با توجه به تمرکز گرایی در امور آموزشی دفتر و ایجاد وحدت رویه در امور آموزشی شعبه، شما را که بحمدالله دارای سوابق مدیریتی و تجربه کافی می باشید به عنوان «سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره)» و همچنین «نماینده هیات امناء» در ارتباط با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران منصوب می نمایم.

تلاش برای ارتقای سطح کیفی وکمی رشته ها و آموزش ها و کسب رضایت اساتید و طلاب آن مؤسسه در تعامل سازنده با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و توجه ویژه به اتحاد و وحدت رویه بین دو مؤسسه علامه مجلسی(ره) و مجتهده امین(ره) به خصوص در مدیریت گروه های علمی با اتکا به فرآیند مساله محوری وکلان برنامه ها وسیاست های کلی دفتر تبلیغات اسلامی از مهم ترین وظایف و ماموریت های این حوزه محسوب می شود.

بر خود لازم می دانم از زحمات و مساعدت های سرکار خانم قاسم پور در طول تصدی سرپرستی مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم. امیدوارم در سمت مدیریت مدرسه با همکاری و همراهی بقیه همکاران موفق و موید باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    با سلام و درود واقعا موسسه مجتهده نیاز به نظارت جدی چه از حبث اجرایی وچه علمس داشت به جناب اقای احمدیان تبریک میگم که توجه به طلاب رو در راس امور قرار دادن امید است با حضور سرپرست محترم تغییرات قابل توجهی رو ببینیم ان شالله