چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جلسه هم افزایی معاونین آموزش مدارس علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری جلسه هم افزایی معاونین آموزش مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام حسین صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، از برگزاری جلسه هم افزایی معاونین آموزش مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این جلسه در راستای هم افزایی و هم اندیشی در برنامه های آموزشی مدارس استان و وحدت رویه در اجرای برنامه ها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان، گزارشی از روند برنامه های آموزشی مدارس را ارائه دادند، افزود: طرح های جدیدی که برای رشد علمی طلاب در حال اجراست به اشتراک گذاشته شد و نقاط قوت و ضعف هر طرحی مورد کنکاش و بررسی قرار گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه در این جلسه مباحث آموزشی و عوامل موثر در مسیر رشد و پیشرفت طلاب بررسی شد و از جمله مهمترین مصوبات این جلسه عبارتند از:

۱_ فعال نمودن گروه های علمی مدارس

۲- رصد گام به گام علمی طلاب

۳-استفاده از ظرفیت جدید اساتید معین

وی ادامه داد: «اساتید معین» طلابی هستند که در حال تحصیل بوده ولی با توجه به قدرت و توانایی علمی آنها، پس از قبولی در مصاحبه استادی، به عنوان « استاد معین » در مدارس بکار گیری می شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد امتحانات ترم اول بصورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha