شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
دانشگاه گیلان

حوزه/ طرح اندیشه تمدن ساز بر اساس کتاب «طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن» تالیف رهبر معظم انقلاب، در دانشگاه گیلان به صورت گروه‌های مباحثه‌ای بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، امروز عصر در نشست بررسی طرح اندیشه تمدن ساز بر اساس کتاب «طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن» برای اساتید سرگروه‌ها، در دانشگاه گیلان گفت: هدف از اجرای طرح اندیشه تمدن ساز به نمایش گذاشتن دین در اجتماع مردم است.

وی با اشاره به تشکیل گروه های مباحثه‌ای، اظهار کرد: برای هر گروه مباحثه‌ای که متشکل از اساتید دانشگاه هستند، یک مربی از حوزه علمیه معرفی شده تا گروه‌ها به همراه مربی به بحث و گفتگو بپردازند، و هیچ گروهی نباید بدون مربی به بحث و گفتگو بپردازد.

حجت الاسلام محسن سعیدی جدا هم در این نشست گفت: اساتید با هدف رشد و ارتقای معنوی خود این کتاب را بخوانند، زیرا در بخش اول کتاب تقوا را در عمل تشریح کرده است، لذا داشتن دانش بدون عمل فایده‌ای ندارد، تقوا هم چنین است باید به همراه عمل باشد، پس باید علاوه براین که دین را در جامعه نهادینه کنیم، قبل از آن در خودمان نمود عملی پیدا کند.

 تشکیل گروه های مباحثه ای طرح اندیشه تمدن ساز در دانشگاه گیلان

 تشکیل گروه های مباحثه ای طرح اندیشه تمدن ساز در دانشگاه گیلان

 تشکیل گروه های مباحثه ای طرح اندیشه تمدن ساز در دانشگاه گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha