چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله علماء در دیدار جمعی از مسئولین برخی دستگاه های اجرایی بمناسبت «حماسه نهم دی»،

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حفظ مناسبت های مذهبی کشور از جمله «حماسه نهم دی»، روز ملی بصیرت، میثاق امت با ولایت، تعظیم و تکریم شعائر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی به مناسبت «حماسه نهم دی»، امروز در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل آینده به عنوان یک ضرورت پایدار و بسط و گسترش همه جانبه آن ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعظیم شعائر ریشه قرآنی دارد، تأکید کرد: باید مناسبت‌ها را قدر بدانیم، زیرا این مناسبت‌ها یوم الله است و ما از برکت این روزها می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی با توجه سالگرد ارتحال دو سرمایه عظیم نظام اسلام و جبهه مقاومت، گفت: آیت الله مصباح (ره) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش به دنبال تعظیم شعائر دینی و اعتلای فرهنگ ناب اسلامی بودند.

آیت الله علما در پایان خاطرنشان کرد: شخصیت‌هایی همچون حاج قاسم و آیت الله مصباح از یاوران انقلاب و رهبری بوده‌اند، لذا باید اخلاص آن‌ها برای نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha