شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عباس عبداللهی

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام ملکیان به عنوان مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی دامغان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام صبوری تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام عباس عبداللهی، در مراسم تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با اشاره به مأموریت‌های این سازمان در دوره‌ی جدید مدیریتی خود همگام با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری جوان گرایی بر اساس شایسته سالاری است و ما مأمور به تحوّل در سیستم مدیریتی سازمان تبلیغات هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، مهم‌ترین چالش امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را کارآمدی دانست و اظهار کرد: مردم ما بعد از بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز در صحنه ایستاده‌اند و روحیه عدالت خواهی، آرمان گرایی و اسلام خواهی در بین آنها زنده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه ساختارهای نظام اسلامی باید در قواره‌ی گام دوم انقلاب باشد تا بتواند نقش آفرین باشد افزود: جوان به عنوان عنصر ریسک پذیر، حقیقت خواه، حقیقت طلب و تحوّ‌ل گرا برای ورود به مسئولیت‌های کشور، مدّ نظر مقام معظم رهبری است.

عبداللهی با بیان اینکه برای پیشکسوتان خدمت به انقلاب و ساختارهای نظام احترام ویژه‌ای قائلم و تجربیات آنها برای ما درس و حکمت است تصریح کرد: ساختارهای نظام به یک روح تازه، امیدوار، مقاوم و ریسک پذیر در برابر جراحی‌ها و تحول در امور مختلف کشور دارد.

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود یکی از مأموریت‌های اداره کل تبلیغات استان سمنان را در دوره‌ی جدید مدیریتی شناسایی یک شبکه‌ی طلاب جوان و خستگی ناپذیر برای ارتقای راهبری و مدیریت مجموعه‌ی تبلیغات در استان عنوان کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه دامغان یکی از قطب‌های مذهبی در استان سمنان است گفت: نهاد روحانیت، بزرگان حوزوی، هیئت مذهبی و شبکه‌های دینی همراه با سرپرستی امام جمعه‌ی دامغان باید این شهرستان را به جایگاه خود در اجرای مأموریت‌های تبلیغات اسلامی در استان سمنان برسانند.

در این آیین حجت الاسلام ملکیان به عنوان مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام صبوری تقدیر شد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha