جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار نماینده مجلس با مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه / خانم مطوس گفت: مدارس علمیه خواهران شهرستان‌های ایذه و باغملک از مدارس فعال در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی هستند که از نظر امکانات و منابع مالی به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نیاز به حمایت مالی و سخت افزاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، عبدالله ایزدپناه، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با فاطمه مطوس، سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، خانم مطوس، با اشاره به فعالیت‌های مدارس علمیه خواهران استان خوزستان اظهار داشت: بحمدالله خواهران طلبه در بحران‌های فرهنگی اجتماعی مانند کمک به مردم سیل زده و همچنین مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا در سطح استان خوش درخشیدند و مایه‌ی تحسین همگان، اعم از مسئولین و مردم شدند.

وی در ادامه با تاکید بر نیاز حوزه‌های علمیه به منابع پایدار، گفت: مدارس علمیه خواهران شهرستان‌های ایذه و باغملک از مدارس فعال در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی هستند که از نظر امکانات و منابع مالی به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نیاز به حمایت مالی و سخت افزاری دارند.

خانم مطوس خاطر نشان کرد: بسیاری از مدارس علمیه خواهران از نظر امکانات و منابع پشتیبان مالی برای ارتقا کمی و کیفی سطح فعالیت‌های تأثیرگذار فرهنگی و اجتماعی دچار کمبود و ضعف هستند که امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات همه جانبه این مشکلات مرتفع گردد.

وی بیان کرد: در حال حاضر اساتید عالم و باتجربه در مدارس علمیه خواهران استان وجود دارد که دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی و آموزشی می‌توانند از این بانوان فرهیخته استفاده علمی کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha