پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار با مرشد تیجانیه الجزایر

حوزه/ وزیر فرهنگ و فنون کشور الجزایر در اثنای سفرهای استانی خود ضمن حضور در استان اغواط با شیخ سید محمد بن علی العربی مرشد تیجانیه های این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به تازگی خانم وفا شعلال از سیاسیون مطرح و متصدی فعلی وزارت فرهنگ و فنون کشور الجزایر با سید محمد بن علی العربی رهبر تیجانیه های این کشور در منطقه عین الماضی واقع در استان اغواط دیدار و گفت و گو کرد که محوریت بحث بین دو طرف در این جلسه مسئله تربیت دینی و تأثیر آن بر روح جامعه بود..

در این دیدار شیخ سید محمد بن علی العرابی ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از این دیدار بر لزوم افزایش آگاهی مردم به مسائل دینی و فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی برای داشتن جامعه اسلامی پویا افزود: بهترین زمان برای فراگیری آموزه‌های اسلامی کودکی است، پس چه بهتر است اگر از کودکی و در مدارس فرزندانمان را با سبک زندگی اسلامی آشنا و تربیت کنیم.

وزیر فرهنگ و فنون الجزایر ضمن اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات اخیر این وزارت خانه در راستای فرهنگ و سبک اسلامی در این کشور، این نکته را متذکر شد که وزارت فرهنگ و فنون بنا به اقتضائات کشور می‌تواند در حوزه فرهنگ اسلامی ورود کند و متناسب با این فضا سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری کند.

مرشد تیجانیه الجزایر : ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در اولویت قرار گیرد+ تصاویر

مرشد تیجانیه الجزایر : ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در اولویت قرار گیرد+ تصاویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha