پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی در شادگان

حوزه / نخستین جلسه هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی در مدرسه علمیه خواهران شادگان با حضور جمعی از مسئولان حوزوی و فرهنگی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نخستین جلسه هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی در مدرسه علمیه خواهران شادگان با حضور امام جمعه شهرستان، مسئول امور بانوان فرمانداری، اداره آموزش و پرورش، فرمانده بسیج شهر، جانشین فرمانده بسیج دانشجویی، مدیر و مبلغین موفق شهر در مدارس و چند تن از بانوان فعال فرهنگی با موضوع هم اندیشی بانوان فاطمی جهت برنامه‌ریزی ایام فاطمیه و ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها برگزار شد.

در آغاز جلسه حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه شهرستان شادگان به سه موضوع محوری و مهم در زندگانی حضرت زهرا (س) مبنی بر «شناخت تکلیف»، «عمل به تکلیف» و «قیام برای خدا» اشاره کرد.

وی افزود: یکی از دلایلی که حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) می‌فرماید «ان لی فی ابنه رسول الله اسوه حسنه» تکلیف مداری و قیام لله آن حضرت است.

حجت‌الاسلام منصوری یکی از علل تأخیر در فرج حضرت ولی عصر (اروحنا فداه) فقدان همین سه موضوع مهم در جامعه دانست و گفت: مردم جامعه در بحث شناخت تکلیف، مشکل دارند و کسانی که تکلیف را شناخته‌اند به‌دلایل متعدد برای انجام تکلیف یا به خاطر تعلقات دنیوی یا حب جاه و مقام و یا کور دلی و عدم بصیرت، قدمی بر نمی‌دارند.

حجت الاسلام منصوری عنوان کرد: پس شما بانوان فرهیخته و فرهنگی شهرستان، برای الگوگیری از بانوی دو عالم باید تکلیف خود را به درستی شناخته و برای انجام آن قیام کنید.

امام جمعه شادگان در پایان طرح "گردهمایی مرکزی بانوان فاطمی شهرستان شادگان" را مطرح کرد و گفت: این طرح به‌صورت گردهمایی و تجمع مرکزی در سطح شهر برگزار شده و به حول و قوه الهی تا میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha